از اجرای 98 طرح عمرانی تا برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم شیراز
کد خبر: 3726033
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

از اجرای 98 طرح عمرانی تا برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در تشریح برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این ناحیه از اجرای 98 طرح عمرانی و همچنین برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم و كم‌برخوردار این كلان‌شهر خبر داد.

از اجرای 98 طرح عمرانی تا برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، تور خبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 6 تیرماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.
محمد جعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این برنامه از اجرای 98 طرح عمرانی به‌همت این ناحیه از سپاه در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مناطق محروم و كم‌برخوردار اجرایی شده است.
وی، ساخت و مرمت منازل محرومان، اماكن مذهبی، خانه‌های عالم، كتابخانه، سالن ورزشی را از جمله طرح‌های عمرانی اجرا شده در این راستا اعلام كرد و گفت: همچنین كارگاه خوداشتغالی با اعتبار بیش از یك میلیارد و 300 میلیون تومان در مناطق محروم و كم‌برخوردار شیراز برپا شده است.
دوستدار در ادامه به فرا رسیدن ایام فراغت تابستان نیز اشاره كرد و گفت: بنا داریم تا كارگاه اشتغال را در تابستان امسال برای جوانان جویای كار در این مناطق راه‌اندازی كنم تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز همچنین به ارائه تسهیلات بسیج سازندگی این ناحیه از سپاه هم اشاره‌ای كرد و گفت: 26 فقره تسهیلات خوداشتغالی در قالب كارگاه‌های كوچك زودبازده به‌همت بسیج سازندگی این ناحیه اعطا شد.
وی، راه‌اندازی 8 كارگاه هنری زودبازده از سوی یكی از خیران شامل كارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی و غیره را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی این ناحیه برشمرد و گفت: 22 گروه جهادی ذیل این ناحیه فعالیت می‌كنند.
دوستدار ادامه داد: از این تعداد 10 گروه سال گذشته و 12 گروه امسال برای انجام خدمات محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha