برپایی نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس با وقفه بیش از یك سال
کد خبر: 3722314
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سهرابی به ایكنا خبر داد:

برپایی نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس با وقفه بیش از یك سال

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی سومین نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این استان بعد از ماه مبارك رمضان بعد از وقفه بیش از یك سال خبر داد.

برپایی نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس بعد از ماه مبارك رمضان با وقفه بیش از یكسال

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به اینكه بیش از یكسال است كه از برپایی آخرین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان می‌گذرد، آیا زمان آن نرسیده است كه جلسات این شورا ادامه یابد، گفت: تلاش می‌كنیم تا بعد از ماه مبارك رمضان، نخستین جلسه این شورا را در دوران مدیریتم برگزار كنم.
وی با بیان اینكه از روز نخستی كه در این سمت قرار گرفته است با تمام معاونت‌ها جلسات مختلفی برگزار كرده است، افزود: با معاونت قرآن و عترت نیز جلسه‌ای برگزار كردیم و متوجه شدم كه جلسه‌ای برای این شورا تشكیل نشده است و به معنای واقعی كار این شورا اصلی خود را انجام نداده است.
سهرابی تأكید كرد: تلاش می‌كنیم تا با حضور آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بتوانیم با توان مضاعف برنامه‌ریزی دقیقی را برای این شورا طبق برنامه‌ریزی و دستورالعمل‌های آن انجام دهیم.

جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی باید خروجی داشته باشند
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار كرد: همچنین تلاش می‌كنیم تا جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس همانند شورای فرهنگ عمومی در زمان معین و مقرر برگزار كرده و علاوه بر این‌ها حتماً خروجی هم داشته باشد.
وی با بیان اینكه در این راستا ساز و كارهای شورای توسعه فرهنگ قرآنی را آماده می‌كنیم، گفت: هر چند برنامه‌هایی از قبل برای این شورا پیش‌بینی شده بود اما عملیاتی نشده است لذا سعی می‌كنیم حداقل آن برنامه‌ها را به منصه ظهور برسانیم.
انتهای پیام

captcha