انتشار فراخوان مسابقه عکاسی «سفره‌های آسمانی» ویژه افطاری ساده در اردبیل
کد خبر: 3721845
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

انتشار فراخوان مسابقه عکاسی «سفره‌های آسمانی» ویژه افطاری ساده در اردبیل

گروه فرهنگی- فراخوان مسابقه عکاسی «سفره‌های آسمانی» ویژه افطاری ساده در استان اردبیل و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ افطاری ساده منتشر شد.

فراخوان مسابقه عکاسی «سفره های آسمانی» ویژه افطاری ساده در استان اردبیل منتشر شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، فراخوان مسابقه عکاسی «سفره‌های آسمانی» ویژه افطاری ساده در استان اردبیل و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ افطاری ساده منتشر شد که علاقمندان می‌توانند با تلفن همراه خود عکاسی کرده و با موضوع‌های هیئت‌های مذهبی، مساجد، تکایا، خیابان ها، معابر و محله ها، منازل، بازار و مراکز خرید در این مسابقه شرکت کنند.
فرمت عکس‌ها باید به صورت JPG و حداکثر حجم آن‌ها ۵ مگابایت باشد و تمام عکس‌ها برای ارسال باید به نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت و تلفن همراه صاحب اثر درج شود.
شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۱۴۰۲۱۵۱۶ و یا پست الکترونیکی (ایمیل) ardabil.dkm@gmail.com ارسال کنند.
برای ارسال مستقیم آثار نیز می‌توانید به دبیرخانه مسابقه اردبیل، خیابان پاسداران، مابین چهارراه یاقوت و پل تاریخی یعقوبیه، پلاک ۲۳۰، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ارسال کنید.
آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ تیر ۱۳۹۷ است و به ۱۰ نفر از برگزیدگان بدون ترتیب اولویت جوایز نفیس به همراه تندیس و لوح یادبود اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha