ارتقای ارائه خدمات سلامت عمومی از محل موقوفات فارس
کد خبر: 3719880
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

ارتقای ارائه خدمات سلامت عمومی از محل موقوفات فارس

گروه اجتماعی ـ در جلسه مشترك رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز و مدیركل اوقاف فارس بر توسعه تعامل بین این دو سازمان در راستای ارتقای ارائه خدمات سلامت عمومی تأكید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 12 خردادماه در دیدار با مدیرکل اداره اوقاف فارس، ضمن بررسی شرایط موقوفه‌های سلامت فارس، بر توسعه تعامل دو سازمان در راستای کمک به ارتقای سلامت مردم استان، تأکید کرد.
وی گفت: جای بسی خوشحالی است که بخش مهمی از مراکز درمانی و خدماتی فارس، موقوفه‌های سلامت و از پیشینه‌ای ارزشمند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برخوردار هستند.
بهادر، این جایگاه را الگویی مناسب در کشور خواند و ضمن تأکید بر انسجام بیشتر همکاری‌ها، افزود: امید است بتوانیم با توسعه همکاری‌ها، گام‌های موثرتری در امر خدمت‌رسانی به مردم، در امر مهم سلامت برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز، احیا و تقویت موزه مرحوم نمازی و ساماندهی مقبره آن مرحوم را از جمله برنامه‌های مشترک دو سازمان عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز مشارکت در امر وقف را وظیفه‌ای انسانی و موجب افتخار برشمرد و خواستار تداوم و تقویت همکاری‌ها شد.
مدیركل اوقاف فارس، همچنین بر تداوم نشست‌های کمیته کارشناسی دو سازمان که به‌صورت دو هفته یک بار برگزار می‌شود، تأکید کرد.
در ادامه با تأکید بر لزوم توسعه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، موضوع ساخت بیمارستان سرطان جنوب بر پایه وقف دسته جمعی، مورد بررسی طرفین قرار گرفت و راهکارهای سرعت بخشیدن به این موضوع ارزیابی شد.
یادآور می‌شود، کمیته‌های کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره‌کل اوقاف فارس، به‌صورت دو هفته یک بار و کمیته‌های راهبردی دو سازمان، هر سه ماه یک بار، با حضور مسئولان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha