فراخوان دومین مسابقه عکاسی «حماسه حضور» ویژه روز قدس
کد خبر: 3718982
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
در سیستان‌وبلوچستان؛

فراخوان دومین مسابقه عکاسی «حماسه حضور» ویژه روز قدس

گروه فرهنگی- معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: دومین مسابقه عکاسی «حماسه حضور» ویژه راهپیمایی روز قدس در استان برگزار می‌شود.

فراخوان دومین مسابقه عکاسی «حماسه حضور» ویژه روز قدس

نصیراحمد ملازهی، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: دومین مسابقه عکاسی «حماسه حضور» ویژه راهپیمایی روز قدس در استان برگزار می‌شود.
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: موضوع عکس‌ها باید اختصاصاً در مورد راهپیمایی روز قدس امسال باشد و علاقه‌مندان می‌توانند صحنه‌هایی از حضور مردم در راهپیمایی و همچنین اتحاد و همدلی مسلمانان شیعه و سنی را به تصویر بکشند.
وی با بیان اینکه عکس‌ها باید در محدوده جغرافیایی شهرها، روستاها و مناطق استان گرفته شود، افزود: هر نفر می‌تواند از یک تا حداکثر ۱۰ عکس ارسال کند؛ همچنین عکس‌ها علاوه بر کیفیت و ساختار تکنیکی مورد نظر باید ارزش‌های بصری را داشته باشد.
ملازهی بیان کرد: آثار باید به‌صورت دیجیتالی شده و به صورت فایل با بالاترین کیفیت، همراه با ذکر مشخصات و شماره تماس عکاس به روابط عمومی این اداره کل، واقع در بلوار خرمشهر زاهدان ارسال شود.
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۷ خواهد بود و در پایان، به تعداد ٨ نفر برگزیده لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha