تخصیص ۱۲۰ میلیون تومان به مؤسسات شرکت‌کننده در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس
کد خبر: 3718703
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
احمدی به ایكنا خبر داد:

تخصیص ۱۲۰ میلیون تومان به مؤسسات شرکت‌کننده در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تخصیص ۱۲۰ میلیون تومان به مؤسساتی که در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مشارکت داشتند، از سوی معاونت قرآن وزارت ارشاد خبر داد.

تخصیص 120 میلیون تومان به مؤسسات شركت‌كننده در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشيه برپايی نمايشگاه قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم كه با همكاری اداره اوقاف و ارشاد برگزار شد، 35 مؤسسه از استان فارس در این آزمون مشاركت داشتند.

مشاركت 35 مؤسسه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فارس
وی افزود: در این راستا و به منظور تقدیر و تشویق مؤسسات قرآنی جهت مشاركت در این آزمون‌ها 120 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی كه در این آزمون مشاركت داشته‌اند، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اختصاص خواهد یافت.
احمدی با بیان اینكه تفاهم‌نامه تخصیص این بودجه میان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد منعقد شده است، گفت:‌ به زودی این مبالغ به حساب مؤسسات مذكور واریز خواهد شد.

بیت‌الاحزان، بیشترین سهم را خواهد داشت
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با یادآوری اینكه این آزمون در تاریخ 10 اسفندماه سال 96 برگزار شد، گفت: این تخصیص اعتبار میان 35 مؤسسه، به نسبت تعداد شركت‌كنندگان در آزمون صورت خواهد گرفت كه در آن مؤسسه و شعب بیت‌الاحزان بیشترین سهم را خواهند داشت.
وی در پایان این نكته را یادآور شد كه اعتبارات آموزشی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد تنها برای مؤسسات قرآنی است و بقاع متبركه مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه است.
انتهای پیام

captcha