11 بقعه متبركه كازرون میزبان روزه‌داران در «ضیافت الهی» می‌شوند
کد خبر: 3716193
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

11 بقعه متبركه كازرون میزبان روزه‌داران در «ضیافت الهی» می‌شوند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن، طرح ضیافت الهی در 11 بقعه متبرکه و امام زادگان شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

11 بقعه متبركه كازرون میزبان روزه‌داران در «ضیافت الهی» می‌شوند

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی کامیابی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون امروز، 30 اردیبهشت‌ماه از اجرای طرح «ضیافت الهی» در 11 بقعه متبركه این استان شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی به‌صورت روزانه در بقاع متبركه برگزار می‌شوند.
وی با بیان اینکه برپایی محفل جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر، سخنرانی روزانه و قرائت ادعیه و مناجات از جمله برنامه‌های اجرایی در سطح بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان است، گفت: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه آستان مقدس امامزادگان سیدحسین(ع) ، سیدکمال‌الدین(ع) بالاده، سیدعبدالله(ع) بلیانی، سیدمحمد کاشی(ع)، بی بی حلیمه خاتون(س) مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت 15 بعد از ظهر در محل این امامزادگان مقدس با حضور قاریان و حافظان برتر برگزار می‌شود.
كامیابی اظهار كرد: آستان مقدس امام‌زادگان سیدمحمد (ع)چهابی، علی(ع) در خشت، علی(ع) در قائمیه و امامزاده زید(ع) شهر نودان نیز از دیگر بقاع متبرکه‌ای هستند که در ایام ماه مبارک رمضان میزبان اجرای طرح ضیافت الهی خواهند بود.
وی با بیان اینکه ویژه برنامه طرح ضیافت الهی در محل بقعه متبرکه خضرنبی(ع) با برپایی محفل جزء‌خوانی قرآن کریم و مراسم سخنرانی از ساعت 15 عصر برگزار می‌شود، افزود: اقامه نمازجماعت، توزیع چای و خرما در زمان افطار، سخنرانی، برگزاری ادعیه و تفسیر قرآن کریم و حضور مبلغین غیربومی در سطح بقاع متبرکه در جهت پاسخگویی به زائرین و عموم روزه‌داران از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام

captcha