جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) مورد توجه مدیران فرهنگی قرار گیرد
کد خبر: 3716110
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
رحیمی:

جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) مورد توجه مدیران فرهنگی قرار گیرد

گروه فرهنگی ـ معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز از مدیران فرهنگی خواست تا حتماً به این مسئله توجه لازم را داشته باشند.

توجه به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) مورد توجه مدیران فرهنگی قرار گیرد

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی‌، معاون عمرانی استانداری فارس شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیركل فرهنگ و ارشاد این استان گفت: انجام كار فرهنگی برای مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به صبغه فرهنگی استان فارس و همچنین وجود اندیشمندان، اصحاب رسانه و هنرمندان بسیار، كار بسیار سختی است و باید همه ما كمك كنیم تا بتوانیم گذشته درخشان استان فارس در عرصه فرهنگ و ادب را دوباره تكرار كنیم.
وی افزود: زمانی می‌توانیم بگوییم كه به لحاظ فرهنگی خوب عمل كردیم كه سعدی‌ها و حافظ‌های دیگری در این شهر به پا خیزند و ملاصدراهای دیگری هم در این شهر تربیت كنیم لذا تلاش مدیر فرهنگی ما حتماً این باشد كه زمینه ظهور چنین شخصیت‌هایی را در استان بیش از پیش فراهم كند.
رحیمی به فعالیت‌های مدیر قبلی ارشاد اشاره كرد و گفت: می‌توان از عامه مردم و متخصصان امر پرسید كه این‌ها چقدر موفق بودند و اصولاً بسیاری از مسائل را می‌توان از چهره شهروندان و لبخند آنان فهمید كه چقدر در مأموریت خود موفق بوده‌اند.
معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به ظرفیت‌های این استان گفت: زمینه‌ها و پتانسیل‌های اصلی این شهر كه به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مورد توجه است، باید حتماً توجه شوند و حتماً هم شهرداری در این راه به اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كمك كند تا به توفیقات آنان افزوده شود و شاهد حركت رو به جلوتری از ایشان باشیم.
وی، همچنین از مدیر ارشاد جدید فارس خواست تا ایجاد نشاط اجتماعی را مدنظر قرار دهد و در این زمینه برنامه‌‌ای تدوین كند و ادامه داد: از هنرمندان و اهالی فرهنگ نیز درخواست می‌شود كه در این زمینه تدوین این برنامه مدیركل ارشاد فارس را یاری دهند.
رحیمی با تأكید بر اینكه برای تدوین این برنامه باید حتماً به زمینه‌های تاریخی، مذهبی و فرهنگی این شهر توجه شود، گفت: توجه به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع)، اقتصاد هنر و هنر از جمله مواردی است كه باید حتماً مدیران فرهنگی به آن توجه لازم را داشته باشند.
معاون عمرانی استانداری فارس در پایان از مدیركل ارشاد فارس خواست تا فرصت‌ها و زمینه‌های لازم را برای بروز خلاقیت‌ها برای قشر جوان مدنظر قرار دهد.
انتهای پیام

captcha