اعزام 200 نفر مبلغ دینی به بقاع متبرکه استان فارس در ایام ماه مبارك رمضان
کد خبر: 3714805
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
حسینی خبر داد:

اعزام 200 نفر مبلغ دینی به بقاع متبرکه استان فارس در ایام ماه مبارك رمضان

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام 200 نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناسبت اجرای طرح ضیافت الهی در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سراسر استان فارس خبر داد.

اعزام 200 نفر مبلغ دینی به بقاع متبرکه استان فارس در ایام ماه مبارك رمضان

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 25 اردیبهشت‌ماه گفت: همه ساله به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه، مبلغین بومی و غیر بومی به آستان مقدس امام زادگان سراسر استان و مناطق محروم اعزام می‌شوند.
وی اظهار كرد: در ماه میهمانی خدا تعداد 100 نفر مبلغ غیر بومی از شهر مقدس قم به بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند که وظیفه تبلیغ در این ایام را بر عهده خواهند داشت.
حسینی با بیان اینکه در بقاع متبرکه شهر شیراز نیز یک‌صد نفر مبلغ بومی به تبلیغ و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی خواهند پرداخت، گفت: در آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین الحسین(ع)، سیدتاج‌الدین غریب(ع) و آستان مقدس حضرت علی‌بن حمزه(ع) مبلغین بومی همه روزه با حضور در این بقاع پاسخگوی کلیه زائرین و روزه‌داران هستند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس در ادامه به فعالیت این مبلغین اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی، مشاوره دینی، اقامه نماز جماعت، تفسیر و قرائت قرآن کریم و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، احکام و پاسخ به شبهات از جمله فعالیت‌هایی است که در بقاع شاخص با حضور مبلغین دینی اجرا می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: تمام مبلغین بومی و غیر بومی از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک با حضور در بقاع متبرکه پاسخگوی روزه‌داران مؤمن خواهند بود.
انتهای پیام

captcha