برگزاری 30 نمایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3712498
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

برگزاری 30 نمایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی هفته آینده همراه با آغاز نمایش‌های «اردیبهشت تئاتر» در زاهدان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی هفته آینده همراه با آغاز نمایش‌های «اردیبهشت تئاتر» در زاهدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره، 30 نمایش با محوریت آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در زاهدان و شش شهرستان دیگر سطح استان برگزار شد که در آیین اختتامیه از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: یکی از مطالبات جدی جامعه فرهنگی استان، برگزاری نمایش‌ها و جشنواره‌های تئاتر است، بنابراین تصمیم بر این شد حداقل در هر شهر، یک جشنواره استانی داشته باشیم.
وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ماه مبارک علاوه بر برنامه‌های قرائت قرآن کریم مانند مراسم جزء خوانی و کرسی‌های تلاوت، مسابقه عکاسی رمضان و نمایش‌های خیابانی نیز برگزار خواهد شد.
مسگرانی افزود: نشست‌های تفسیر قرآن در مرکز استان و 10 شهرستان توسط ائمه جمعه، خوشنویسی و نمایش‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

captcha