متن استعفای آیت‌الله ایمانی از سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس + عكس
کد خبر: 3710017
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

متن استعفای آیت‌الله ایمانی از سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس + عكس

گروه اجتماعی ـ آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش ایكنا از فارس، متن استعفای آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خطاب به مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است.
در این متن آمده است:
محضر مبارك ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای متع‌الله‌ المسلمین بطول بقائه‌الشریف
سلام علیكم
با آرزوی بهترین توفیقات و صحت و سلامت برای آن مقام منیع و عظیم‌الشأن، خاطر علی تصدیع می‌دهد؛ بعد از قریب چهار دهه بدوش كشیدن بار امانت، و انجام فرامین امام راحل و نصب‌العین قرار دادن منویات حضرتعالی، اینك احساس می‌كنم زمان آن رسیده تا حسب وظیفه، این امر خطیر و رسالت مهم را به صاحب آن بازگردانم. تا انشاءالله به دست شخصی توانمند و دلسوز سپرده، و هدایتگر و راهگشای استان باشد.
«فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ» باعث شد كه در این چهل سال، ضمن احیای حوزه‌های علمیه در دو استان محل مأموریت و منسجم نمودن امور طلاب و اساتید و روحانیت معظم مناطق، تلاش برای كسب رضای خالق، خدمت به مخلوق، و عمل به تكلیف به چیزی حتی بیماری شدید، توجهی ننمایم. لیك اینك، ناخوشی و ضعف شدید جسمانی بر من غالب گشته، و مانع از انجام فرائض محوله شده است، فلذا از آن رهبر معظم، كسب اجازه و رد امانت دارم.
در پایان، از محضر حضرتعالی و مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر كه نمایندگی شما و امامت جمعه را در آن مناطق بعهده داشتم، حلالیت طلبیده و آرزو دارم همواره مشمول دعای خیرتان باشم.
والعاقبة للمتقین. والسلام علیكم و رحمةالله و بركاته
اسدالله ایمانی

متن استعفای آیت‌الله ایمانی از سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس + عكس

captcha