اعلام نشانی محافل حاشیه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3707251
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

اعلام نشانی محافل حاشیه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن و در مناطق مختلف شهر تهران محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

اعلام نشانی محافل حاشیه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ همزمان با ایام برپایی سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن ایران، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی برگزار می شود. براساس برنامه اعلام شده، این محافل از روز چهارشنبه، 29 فروردین ماه آغاز شده و تا روز پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
بر همین اساس اولین محفل حاشیه‌ای این مسابقات روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در مسجد جامع الزهرا(س) حکیمیه بعد از نماز مغرب و با حضور «محمدحسین سبزعلی» و گروه تواشیح «الغدیر» برگزار شده است.
همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء روز گذشته، سی ام فروردین ماه نیز دومین محفل حاشیه‌ای این مسابقات در امامزاده بی بی سکینه(س) ملارد با حضور «پوراحمدی» و گروه تواشیح یاسین برگزار شد.
امروز 31 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرزداران، محفل دیگری با حضور «وحید نظریان» و گروه تواشیح منتخب استان اصفهان برگزار می‌شود.
روز شنبه اول اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء نیز شاهد برگزاری محفل دیگری با حضور «مختار دهقان» نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مالزی در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در منطقه شهید محلاتی خواهیم بود. در این محفل گروه تواشیح و همخوانی منتخب استان خوزستان به اجرای برنامه می‌پردازد.
روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه نیز مسجد حضرت ولیعصر(عج) واقع در منطقه مداین شمالی، نارمک، میزبان محفلی با حضور «حمید شاکرنژاد» خواهد بود. در این محفل شاه چمنی به اجرای ابتهال می پردازد.
حسینیه بنی فاطمه(س) منطقه سرچشمه نیز روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه محفلی با حضور مهدی عادلی را برگزار می‌کند. در این محفل گروه تواشیح آذربایجان به اجرای برنامه می‌پردازد. همچنین در این روز محفل دیگری در پیشوای ورامین با حضور «سعید پرویزی» و گروه تواشیح یاسین برگزار می‌شود.
آخرین محفل این دوره از مسابقات نیز روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در مسجد لیله القدر تهران نو و با حضور «حبیب صداقت» و گروه تواشیح الغدیر برگزار می شود. تمامی این محافل بعد از نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.
یادآور می شود، سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن ایران از روز گذشته آغاز شده و تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha