تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه برادران لرستان تا 27 فروردین ماه
کد خبر: 3704101
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه برادران لرستان تا 27 فروردین ماه

گروه اجتماعی: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران لرستان در مقاطع هشتم به بالا، دیپلم و دانشگاه، جهت تحصیل در دوره‌های بلندمدت و سفیران هدایت برای سال‌تحصیلی 98-97 ثبت‌نام کرده و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 27 فروردین‌ماه نسبت به‌ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از لرستان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برادران علاقه‌مند و واجد شرایط در مقاطع هشتم به بالا، دیپلم و دانشگاه، جهت تحصیل در دوره‌های بلندمدت و سفیران هدایت برای سال تحصیلی 98-97 ثبت‌نام می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 27 فروردین‌ماه 97 ازطریق سایت howzeh-qom.ir نسبت به‌ثبت‌نام خود اقدام کنند.
بنابراین گزارش؛ در استان لرستان ۱۳ مدرسه علمیه ویژه برادران در سطوح یک، دو و سه فعالیت دارد که ثبت‌نام از علاقمندان جهت پذیرش در این مدارس علمیه از نیمه دوم بهمن‌ماه جاری آغاز می‌‏شود.
از بین ۱۳ مدرسه علمیه برادران استان لرستان مدرسه کمالیه خرم‌آباد و مدرسه علمیه برادران نورآباد در سطح سه فعالیت دارند و هشت مدرسه علمیه در سطح دو و مابقی نیز در سطح یک فعالیت دارند.
همچنین برخی مدارس علمیه لرستان در سطح یک و دو و برخی نیز در سطح دو و سه فعالیت دارند و مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم‌آباد در سطح دو تخصصی تبلیغ فعالیت دارد.

انتهای پیام

captcha