آئین اختتامیه مسابقات شوق تلاوت با رنگ و بوی متفاوت
کد خبر: 3700456
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
شامگاه گذشته انجام شد؛

آئین اختتامیه مسابقات شوق تلاوت با رنگ و بوی متفاوت

گروه مسابقات ــ آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات شوق تلاوت در قالب محفل انس با قرآن 25 اسفندماه برگزار شد.

آیین اختتامیه مسابقات شوق تلاوت با رنگ و بوی متفاوت

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به عراق؛ آیین اختتامیه مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت شامگاه شب گذشته، 25 اسفندماه در عتبه عباسیه برگزار شد.
در این آیین که در قالب محفل انس با قرآن و به صورت با شکوه و با حضور خیل عظیمی از علاقه‌مندان ایرانی و عراقی به تلاوت قرآن، برپا شد، با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرتضی خدمتکار، مدیر آموزش این معاونت همراه بود.

در ابتدای این مراسم معنوی، محمدصادق صارمی از راه‌یافتگان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و درادامه وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه زمر پرداخت و سپس قاری عراقی علي مرتضی معروف به شحات عراق آیاتی را تلات کرد که همراه با شور و تشویق های مخاطبان همراه بود.
در ادامه نیز تلاوت حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از سوره مبارکه فرقان طنین‌انداز شد.

برپایی آیین اختتامیه در صحن حضرت اباالفضل(ع) رنگ و بوی دیگری به آیین اختتامیه این دوره از مسابقات بخشید به گونه‌ای که حضور گسترده زائران ساقی‌العطشان و تشویق‌های آنها با الله الله، جمیل جمیل و ... بر شور این تلاوت‌‌ها و این محفل نورانی می‌افزود.
در ادامه این مراسم معنوی نیز لوح‌های تقدیری به راهیافتگان به این دوره از مسابقات اهدا شد و حسن ختام این مراسم نیز مدیحه‌سرایی باسم کربلایی بود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت از 22 تا 28 اسفندماه در کربلای معلی در حال برپایی است. همچنین باید گفت نتایج این مسابقات در کربلای معلی مشخص نشد بلکه پس از بازگشت به ایران متسابقان باید با نظر اساتیدشان تلاوت‌های را ارسال کنند تا پس از ارزیابی نفرات برگزیده سومین دوره مسابقات شوق تلاوت مشخص شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha