حضرت زهرا(س) الگوی تربیتی تمام مادران است
کد خبر: 3698908
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

حضرت زهرا(س) الگوی تربیتی تمام مادران است

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده مراجع معظم تقلید در کیانشهر بیان کرد: مادران شهدا با تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانشان را برای دفاع از دین و قرآن تربیت کرده‌اند و امروزه همین مادران و همچنین مادران نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، فرزندان خود را برای تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کرده‌اند.

حضرت زهرا(س) الگوی تربیتی تمام مادران است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جشن مادران آسمانی و تکریم خانواده معظم شهدا با حضور علما و ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه‌های بسیج مساجد کیانشهر شنبه، 19 اسفند‌ماه در مسجد جامع حضرت رقیه(س) کیانشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یونس ستاری، نماینده مراجع معظم تقلید در کیانشهر در جشن مادران آسمانی بیان کرد: مادران شهدا با تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانشان را برای دفاع از دین و قرآن تربیت کرده‌اند و امروزه همین مادران و همچنین مادران نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی، فرزندان خود را برای تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ستاری عنوان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی ولایت‌مداری، ادب، تقوا و اخلاص هستند و مسئولان کشور در همه مجالس باید اخلاق و عفت فاطمی را رعایت کنند و نسبت به حضور فسادآلود در مجالس پرهیز کنند.

وی افزود: شهدا چراغ راه هدایت ما هستند و ما باید با ایثار، راه آنان را ادامه دهیم و هرگز از استمرار این راه، کوتاهی نخواهیم کرد و همواره باید با اخلاص و تقوا، راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر، باید پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم..

یادآور می‌شود، مسجد جامع حضرت رقیه(س) به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مساجد کیانشهر، پایگاه نشر آموزه‌های دین و بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های این مسجد محوری در منطقه کیانشهر، می‌توانند با شماره 09127022469 تماس بگیرند.

 مرتضی محب‌الاولیاء

انتهای پیام

captcha