پیگیری تحقق مطالبات رهبری در زمینه حفظ قرآن؛ اولویت‌ دارالقرآن بسیج
کد خبر: 3698372
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
جیحونی خبر داد:

پیگیری تحقق مطالبات رهبری در زمینه حفظ قرآن؛ اولویت‌ دارالقرآن بسیج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون تعلیم و تربیت بسیج کشور پیگیری تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ قرآن را از اولویت‌های دارالقرآن بسیج طی سال آتی دانست.

پیگیری تحقق مطالبات رهبری در زمینه حفظ قرآن؛ از اولویت‌های دارالقرآن بسیج طی سال آتی

حجت‌الاسلام والمسلمین جیحونی، معاون تعلیم و تربیت بسیج کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در رابطه با برنامه‌های نوروز و نیز اولویت‌های دارالقرآن بسیج کشور در سال آتی اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه‌های دیگری مانند سازمان اوقاف و امور خیریه و برخی دیگر از مجموعه‌ها در ایام تعطیلات نوروز به نوعی از ظرفیت اوقات فراغت بهره‌برداری می‌کنند، بسیج خیلی به دنبال کارهای موازی با این نهادها و سازمان‌ها نیست.
معاون تعلیم و تربیت بسیج کشور در ادامه تصریح کرد: تلاش بسیج در این مسیر است که در جاهایی که کار انقلاب زمین مانده و به نوعی هنوز انجام نشده ورود کرده و اقدام کند، به همین دلیل برای ایام نوروز برنامه‌ای خاص نداریم.
جیحونی ادامه داد: البته همانطوری که در برنامه‌ها اعلام شد، اولویت ما برای سال آینده به پایان رساندن تدوین نظام جامع قرآنی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری و تحقق بخشی از مطالبات ایشان در موضوع تربیت حافظان قرآن کریم است.
معاون تعلیم و تربیت بسیج کشور در ادامه گفت: همچنین، در کنار این اتفاقات اولویت‌ها و مطالب دیگری نیز داریم که آن‌ها را نیز به نوعی پیگیری می‌کنیم که عمده آن نهضت صحیح‌خوانی قرآن در قالب طرح صراط است.
جیحونی در پایان سخنان خود تصریح کرد: طرح «صراط» دارای دو بخش صحیح‌خوانی و نیز حفظ قرآن کریم است که این امر برای ما اولویت دارد و ان‌شاءالله طی سال آتی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در زمینه تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

captcha