آغاز مسابقات سراسری قرآن بسیج/ جزئیات برنامه افتتاحیه
کد خبر: 3695493
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

آغاز مسابقات سراسری قرآن بسیج/ جزئیات برنامه افتتاحیه

گروه مسابقات ــ بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج از شامگاه امروز، نهم اسفندماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج

به گزارش ایکنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور، شامگاه امروز نهم اسفندماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی 5 آذر آغاز می‌شود.
مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان بسیج کشور برگزار می‌شود.
بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با شعار «قرآن، منادی اتحاد و مقاومت» در 14 رشته که دو رشته از آن ویژه بانوان است، برگزار می‌شود.
از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات برگزاری بخشی از رقابت‌ها به صورت تیمی و گروهی است. در این بخش در مقطع بالای ۱۶ سال و در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰جزء، تلاوت مجلسی و رشته ترتیل، مجموع امتیازات متسابقان مشخص‌کننده تیم برتر خواهد بود که در کنار بخش انفرادی برای تیم برتر، جمع امتیازات استانی مدنظر است.
همچنین در حاشیه این مسابقات برنامه‌هایی همچون برپایی محفل انس با قرآن(بعد از نماز مغرب و عشاء روز ۱۰ اسفندماه) با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز، نمایشگاه قرآنی فعالیت‌های مختلف دارالقرآن بسیج، کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی، کارگاه‌های آموزشی ویژه متسابقان و نیز برنامه تجلیل از شهریار پرهیزکار، حافظ بین‌المللی کل قرآن کریم در مراسم افتتاحیه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha