فراخوان پیش‌ثبت نام مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن امام سجاد(ع) قم
کد خبر: 3695487
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

فراخوان پیش‌ثبت نام مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن امام سجاد(ع) قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ پیش‌ثبت نام مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم قرآن امام سجاد(ع) قم جهت سال تحفیظی 97-98 آغاز شد.

پنج‌شنبه/////فراخوان پیش‌ثبت نام مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن امام سجاد(ع) قم

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم یک‌ساله کل قرآن کریم امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پیش ثبت نام این مدرسه برای سال تحفیظی 97 – 98 از 20 اسفند‌ماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این مدرسه تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 97 ادامه دارد، اظهار کرد: پس از تکمیل زمان ثبت نام مرحله مصاحبه و همچنین دوره آزمایشی از ابتدای مردادماه برپا می‌شود.
لیمویی عنوان کرد: آقایان در سنین 14 تا 22 سال است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۵۵۸۰۸۹۶ تماس بگیرند. همچنین این مؤسسه در آستان مقدس امامزاده شاه جمال قم قرار دارد.
وی تصریح کرد: این مدرسه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از مرداد‌ سال 96 افتتاح شده که تا کنون قرآن آموزان آن موفق به حفظ بیش از 20 جزء از قرآن شده‌اند.
یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌الاحزان دارای ۹ مدرسه شبانه‌روزی مدرسه ثامن‌الحجج(ع) در مشهد، مدرسه امام رضا(ع) در بیرجند، مدرسه ولیعصر(عج) در تهران، مدرسه امام حسین(ع) در روستای محمد آباد، مدرسه شاه چراغ(ع) در شیراز، مدرسه امیر‌المؤمنین(ع) در صحرا‌رود فسا، مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در لای‌خرمی و مدرسه امام محمد‌باقر(ع) در آبادان و مدرسه امام سجاد(ع) در قم است.
انتهای پیام

captcha