ارتقاء فرهنگ و هنر مستلزم برنامه‌ریزی مدون و مستمر است
کد خبر: 3694446
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
در دیدار مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری ایلام عنوان شد؛

ارتقاء فرهنگ و هنر مستلزم برنامه‌ریزی مدون و مستمر است

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: حوزه هنری در مسیر خود و در تعامل با حوزه فرهنگ وهنر یک مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عمران خودآموز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در دیدار با رئیس حوزه هنری استان، اظهار کرد: تعامل ویژه‌ در دوره مدیریت آقای نیاکان با حوزه‌ی هنری استان صورت گرفته که در دوره مدیریت جدید این مسیر نیز ادامه دارد .
وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی در نهایت یک رسالت مشترک را عهده دار هستند، افزود: شاید تقسیم کار صورت گرفته باشد اما ادارات فرهنگی در نهایت یک مسیر مشترک را طی می‌کنند .
خودآموز یادآور شد: حوزه هنری رسالت بزرگی را بر عهده دارد و نقش بسزایی در تصمیمات فرهنگی هنری استان ایفا کرده است .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام،با اشاره به اینکه باید از جزیره‌ایی بودن برنامه‌ها خودداری شود، افزود: با برگزاری نشست‌های مشترک و تعامل بیشتر در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری هدفمندتر گام برداریم .
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری ایلام نیز با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر را راهی برای ارتقاء فرهنگ و هنر استان اعلام کرد و خواستار توجه ویژه مسوولان در خصوص اعتبارات فرهنگی هنری شد و الفبای بهره گیری از امکانات هر استان را بحث فرهنگ عنوان کرد .
وی اظهار کرد:حوزه فرهنگ دارای شاخصه‌های مشخصی است و باید بر اساس این شاخصه‌ها در این مسیر گام برداشت .
رئیس حوزه هنری ایلام، ابراز امیدواری کرد با هم اندیشی و تعامل، بستر لازم برای حضور هنرمندان و ارائه فعالیت‌های فرهنگی وهنری بیش از پیش فراهم شود
captcha