نمایشگاه آثار عكاس خبرگزاری ایكنا در مركز فرهنگی دفاع مقدس فارس برپا شد
کد خبر: 3689546
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

نمایشگاه آثار عكاس خبرگزاری ایكنا در مركز فرهنگی دفاع مقدس فارس برپا شد

گروه فرهنگی: در بخش نمایشگاهی، مركز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس، نمایشگاهی از آثار احمدرضا مداح، عكاس خبرگزاری ایكنا برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با افتتاحیه مركز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس، نمایشگاهی از آثار احمدرضا مداح، عكاس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس نیز در این مركز فرهنگی برپا شد.
احمدرضا مداح، كه خود نشان عاشقی را از دوران عشق و حماسه همراه دارد، یكی از جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی‌مان است كه چند سالی است پا در عرصه عكاسی نهاده است.
در این نمایشگاه 30 اثر از عكس‌های مداح كه توسط اداره هنری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به چاپ رسیده است، در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
موضوع این عكس‌ها درباره حضور شهدا در شهرهای مختلف استان فارس و معراج شهدا و استقبال مردمی از شهدا و مناطق راهیان نور است.
یادآور می‌شود، پیش از این در جشنواره رسانه‌های دیجیتال هفته قرآن و عترت فارس نیز از احمدرضا مداح به عنوان عكاس برتر حوزه شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد و بخشی از آثار او نیز تاكنون در دو نمایشگاه مجزا در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

captcha