غبارروبی 8 امامزاده و بقعه متبرکه شیراز در ایام دهه فجر
کد خبر: 3688923
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
صفری گرائی خبر داد:

غبارروبی 8 امامزاده و بقعه متبرکه شیراز در ایام دهه فجر

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز از غبارروبی و عطرافشانی 8 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهر شیراز در ایام‌الله دهه پر فروغ فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 16 بهمن‌ماه گفت:‌ همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آستان مقدس امامزادگان شهر شیراز با حضور خادمین و هیئت امنای بقاع متبرکه عطرافشانی و غبارروبی شدند.
وی افزود: در محل حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) مراسم غبارروبی و عطرافشانی با حضور بسیج جامعه مهندسین و ادای احترام به شهدای انقلاب برگزار شد.
صفری گرائی ادامه داد: همچنین در محل حرم مطهر حضرت سیدتاج الدین غریب(ع) این مراسم با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و قرائت دعای توسل در این آستان مقدس برگزار شد.
وی با بیان اینکه در هرروز از ایام‌الله دهه فجر یکی از بقاع متبرکه غبارروبی و عطرافشانی می‌شود، گفت: در این ایام پربرکت طی آئینی با شکوه گلزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور 50 نفر از خدام و هیئت امنای بقاع متبرکه عطر افشانی و غبارروبی شد.
صفری گرائی با تصریح اینکه آستان مقدس امامزاده شاهزاده ابوالقاسم(ع) کوار نیز در سومین روز از ایام دهه فجر با حضور ارادتمندان این آستان مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد، افزود: آستان مقدس امام زادگان سیدمحمد(ع) صغاد، سید محمد(ع) دهپیاله و پودنک، سید صادق(ع) مهدی آباد و سید محمد(ع) قصردشت نیز در این ایام غبارروبی و عطرافشانی خواهند شد.

captcha