شرایط شرکت در آزمون الکترونیکی رشته درک معنا و تدبر در قرآن اعلام شد
کد خبر: 3688095
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

شرایط شرکت در آزمون الکترونیکی رشته درک معنا و تدبر در قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس به تشریح شرایط شركت در آزمون الكترونیكی رشته درك معنا و تدبر در قرآن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 14 بهمن‌ماه گفت: دوره آموزش الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن کریم با محوریت فرازهای برگزیده از قرآن کریم، نکاتی درباره قرائت صحیح و زیبا است که پس از تلاوت آیات مرحله آموزش درک معنا و تدبر در قرآن کریم آغاز می‌شود.
وی افزود: این رشته شامل دو بخش دوره آموزشی و آزمون است که علاقه‌مندان به شرکت در این رشته لازم است در هر دو بخش شرکت كنند.
جلالی با بیان اینکه دوره آموزش الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن کریم شامل 16 درس است، گفت: تمام علاقه‌مندان پس از نهایی کردن ثبت‌نام خود با مراجعه به سامانه www.namquran.org و با ثبت کدملی و تلفن همراه خود وارد دوره آموزش الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن می‌شوند و می‌توانند دوره آموزشی خود را آغاز کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس گفت: آزمون این دوره به‌صورت الکترونیکی و صرفا برای افرادی که دوره الکترونیکی را گذرانده باشند در روز شنبه، 12 اسفندماه بر روی سامانه www.namquran.org برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنج شنبه، دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

captcha