رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شیراز انتخاب شدند
کد خبر: 3680243
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شیراز انتخاب شدند

گروه اجتماعی: انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان شیراز در محل اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس، انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان شیراز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و اکثریت اعضای شورا در محل این اداره‌كل برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان انتخابات و تشکر از اعضای سابق شورای هیئات مذهبی شیراز گفت: پایبندی اعضا به اساسنامه از اهم موضوعاتی است که باید اعضای جدید در ادامه کار مدنظر قرار دهند.
وی همچنین به رفع برخی آسیب‌ها توسط اقدامات فرهنگی انجام شده اشاره كرد و گفت: اعضای فعلی شورای هیئات مذهبی به رفع آسیب‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
مهرابی با تأکید بر توانمندسازی هیئات مذهبی از اعضای جدید شورا خواست به صورت ویژه ساماندهی پرونده‌های هیئات را در دستور خود قرار دهند.
در ادامه این نشست حمید همتی، مسئول تشکل‌های دینی استان فارس ضمن بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی گفت: در این دوره از انتخابات از ۷۰۰ هیئت مذهبی حائز شرایط، ۵۵۰ هیئت مذهبی شرکت کردند و همچنین از ۶۰ داوطلب صلاحیت ۳۸ نفر احراز شد.
ادامه بخش این مراسم برگزاری انتخابات بود كه در آن مجید بشر به‌عنوان رئیس، مشیراحتشام به‌عنوان نایب رئیس و قاضی‌پور به‌عنوان دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

captcha