شهرک صنعتی برمشور به نام شهدای فارس نام‌گذاری می‌شود
کد خبر: 3678685
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

شهرک صنعتی برمشور به نام شهدای فارس نام‌گذاری می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد شهرک صنعتی برمشور شیراز به نام شهدا نام گذاری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در جلسه‌ای که با حضور رجبعلی راهی، مدیرکل و سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، علیرضا عسگری معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شیراز و احد فتوحی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد مقرر گردید شهرک صنعتی برمشور، به نام شهدا نام‌گذاری شود.
رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این جلسه گفت: شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند و زنده نگه داشتن نام و یاد آن بزرگواران، کمترین کاری است که ما می توانیم برای آن‌ها انجام دهیم.
وی ضمن استقبال از موضوع نامگذاری شهرک صنعتی برمشور و برخی از بلوارهای منتهی به شهرک‌های صنعتی استان به نام شهدا، بیان کرد: متبرک شدن نام این اماکن به اسم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان، اقدام فرهنگی خوبی است و امیدواریم ما نیز بتوانیم ادامه دهندگان راه آن بزرگواران در جامعه باشیم.
معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد فارس نیز در این جلسه گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی، جان خود را تقدیم کردند و با این کار استقلال، آزادی، امنیت و عزتمندی را برای ما به ارمغان آوردند.
سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی بنیاد شهید فارس نیز در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور حفظ و گسترش دستاوردهای شهدا در جامعه تأکید کرد.
احمد فتوحی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در این جلسه بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا، کارگروهی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل و مقرر شد تمامی بلوارهای منتهی به شهرک‌های صنعتی استان مزین به نام شهدای آن منطقه و شهرستان شود به این منظور، بلوار منتهی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز به نام شهدای کارگری نام‌گذاری شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین گفت: شهرک صنعتی برمشور نیز در آینده‌ای نزدیک مزین به نام شهدا می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن والی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۶
0
0
سلام و عرض ادب و احترام ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اقا امام حسین .
این خیلی حرکت خداپسندانه ایست که نام شهدا را زنده نگه داشته اید حال اینجانب که برادر شهید میباشم و در نضر دارم گروه کثیری از خانواده های معظم شهدا و جانباز را به همکاری بگیرم . در نظر دادم شهرک تازه تاسیس که قرار است انجا مسقر شوم نام شهید برای ان نامگذاری و ثبت نمایم لطفا راهنمایی بفرمایین . با تقدیم احترام محسن والی نژاد
captcha