تشییع پیكر شهید مرزبانی در شیراز/ شهادت، بزرگترین افتخار در نیروی انتظامی است
کد خبر: 3677069
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

تشییع پیكر شهید مرزبانی در شیراز/ شهادت، بزرگترین افتخار در نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی: پیكر مطهر شهید مرزبانی ناجا، رسول طالبی امروز بر دوش همرزمانش در نیروی انتظامی فارس و با مشایعت مردم تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر شهید مرزبانی نیروی انتظامی، سرهنگ شهید «رسول طالبی» امروز، 6 دی‌ماه با حضور خانواده شهدا، مردم فارس و یگان‌هایی از نیروی انتظامی استان فارس از مقابل ستاد فرماندهی این نیرو به سمت گلزار شهدای شهرك سعدی شیراز برگزار شد.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به اینكه امروز ورزیده‌ترین یگان‌های نیروی انتظامی در مرزها خدمت می‌كنند، گفت: بزرگترین افتخار در نیروی انتظامی، شهادت است.
وی افزود: با خدا، شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان عهد می‌بندیم كه خالصانه و مخلصانه ادامه دهنده راه آنان در برقرای تأمین امنیت كشور باشیم.
گودرزی با تاكید بر اینكه افتخار ما این است كه امروز امنیت توسعه یافته در كشور حكم فرماست، اضافه كرد: شهدای مرزبان مظلومند، اما مظلومانی كه بدون شك ضامن امنیت كشور هستند.
رئیس پلیس فارس با اشاره به وجود بیش از 2 هزار كیلومتر مرز در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران، گفت: غیور مردان مرزبان با جان و دل در حال پاسداری از این مرزها هستند.
وی با بیان اینكه شهید طالبی برای جلوگیری از ورود سوداگران مرگ به كشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: برخود می‌بالیم كه این چنین نیروها و فرماندهان دلسوز، متهعد، با ایمان و منضبط داریم.
فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: امنیت و آسایش حاکم بر کشور اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است؛ همه ما وظیفه داریم در راستای عمل به وصیت و سفارش این شهدا كه یعنی حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه حركت كنیم.

captcha