29 دی‌ماه؛ زمان برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در حوزه‌های علمیه فارس
کد خبر: 3675762
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

29 دی‌ماه؛ زمان برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در حوزه‌های علمیه فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون مجدد حفظ قرآن كریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب حوزه‌های علمیه فارس در تاریخ 29 دی‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آزمون مجدد حفظ قرآن كریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب حوزه‌های علمیه فارس در ساعت 8 صبح روز جمعه، 29 دی‌ماه جاری در مدیریت حوزه‌های علمیه این استان واقع در شیراز، بلوار شهید دستغیب، ابتدای خیابان 9 دی برگزار خواهد شد.
این آزمون ویژه طلاب در سال تحصیلی 97-96 به صورت شفاهی و بر اساس مصوبه 81 شورای عالی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن كریم در كشور توسط معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
از جمله مزایای شركت و پذیرش در این آزمون می‌توان به ارتقای شهریه مقام معظم رهبری و برخی از مراجع عظام تقلید، بهره‌مندی از تسهیلات نهادهای حوزوی، آموزشی و تبلیغی و همچنین امتیاز ویژه انتقال از شهرستان به حوزه علمیه قم اشاره كرد.
ثبت‌نام در این آزمون از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به آدرس www.tahzib-howzeh.ir میسر خواهد بود كه علاقه‌مندان از تاریخ اول تا 20 دی‌ماه جاری می‌توانند با مراجعه به این سایت، در این آزمون ثبت‌نام كنند.

captcha