پیكر شهید «عبدالكریم پرهیزگار» امروز وارد شیراز می‌شود + اعلام برنامه‌های تشییع و خاكسپاری
کد خبر: 3673874
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

پیكر شهید «عبدالكریم پرهیزگار» امروز وارد شیراز می‌شود + اعلام برنامه‌های تشییع و خاكسپاری

گروه اجتماعی: پیكر شهید مدافع حرم، «عبدالكریم پرهیزگار» عصر امروز وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، پیكر شهید مدافع حرم، «عبدالكریم پرهیزگار» عصر امروز، 27 آذرماه ساعت 17:30 وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز می‌شود.
شهید پرهیزگار نخستین شهید مدافع حرم بخش خفر (روستای كراده) و نهمین شهید شهرستان جهرم در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم است كه در گردان تخریب تیپ 46 مهندسی الهادی(ع) فعالیت می‌كرد.
مراسم تشییع پیكر مطهر این شهید بزرگوار ساعت 9 صبح فردا، 28 آذرماه در شهرستان كوار برگزار خواهد شد و بعد از آن پیكر مطهر شهید جهت خاكسپاری به شهرستان جهرم منتقل خواهد شد.
مراسم شب وداع با شهید پرهیزگار فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه خفر برگزار شده و مراسم خاكسپاری آن نیز ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه، 29 آذرماه در همین مكان برگزار می‌شود و در نهایت پیكر شهید در گلزار شهدای روستای كراده شهر خفر شهرستان جهرم به خاك سپرده خواهد شد.
علاوه بر این‌ها مراسم یادبود و گرامیداشتی نیز برای این شهید بزرگوار در روز پنج‌شنبه، 30 آذرماه در مصلای نماز جمعه خفر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شهید عبدالكریم پرهیزگار در حین خدمت مقدس پاسداری، چندین مرحله با اعزام به شرق کشور و شهرستان سراوان برای مقابله با اشرار شرق کشور حضور فعال داشت و در راستای دفاع از حرم آل‌الله و همچنین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت کشور عزیزمان سه بار به ماموریت سوریه اعزام شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۶
0
0
خدا حقش رو به گردن همه ما حلال کنه...
captcha