اعزام 50 زائر اولی به مشهد مقدس از محل عواید موقوفات فارس
کد خبر: 3671303
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

اعزام 50 زائر اولی به مشهد مقدس از محل عواید موقوفات فارس

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام 50 نفر زائر بار اولی به بارگاه حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 19 آذرماه با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران حرم رضوی از محل نیات موقوفات مرتبط با این امر در استان فارس گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، 5۰ زائر بار اولی در قالب دو دستگاه اتوبوس از روز جمعه 17 آذر ماه از استان فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی افزود: این زائرین همگی از افراد و خانواده های مستمندی که تاکنون به زیارت حرم ملکوتی امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند، انتخاب شدند.
حسینی با اشاره به مدت زمان حضور این افراد در شهر مشهد مقدس افزود: این افراد به مدت چهار روز میهمان حضرت شمس‌الشموس علی‌بن موسی الرضا(ع) خواهند بود.
وی با بیان اینکه در این طرح زائران، علاوه بر زیارت مضجع نورانی امام رضا(ع) از زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه بین مسیر نیز بهره‌مند شدند، گفت: انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی، اهدای بسته فرهنگی و حضور مبلغین در محل اسکان برای پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی از دیگر برنامه‌هایی است که در مدت زمان اجرای این طرح در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

captcha