ابراز رضایت اساتید از رویکرد نوین شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3669951
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

ابراز رضایت اساتید از رویکرد نوین شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی: اهالی و اساتید قرآن با ارسال پیامی از رویکرد نوین به وجود آمده در شبکه قرآن و معارف سیما ابراز رضایت و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، اهالی و اساتید قرآن با ارسال پیامی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از رویکرد جدید و نوین به وجود آمده در شبکه قرآن و معارف سیما، خواستار تداوم تولید برنامه‌هایی مانند «فرهنگ تلاوت» شدند.
متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم/ ﺇِﻥَّ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻗَﺎﻟُﻮﺍ ﺭَﺑُّﻨَﺎ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﺛُﻢَّ ﺍﺳْﺘَﻘَﺎﻣُﻮﺍ ﺗَﺘَﻨَﺰَّﻝُ ﻋَﻠَﻴْﻬِﻢُ ﺍﻟْﻤَﻠَﺎﺋِﻜَﺔُ ﺃَﻟَّﺎ ﺗَﺨَﺎﻓُﻮﺍ ﻭَ ﻟَﺎ ﺗَﺤْﺰَﻧُﻮﺍﻭ َﺃَﺑْﺸِﺮُﻭﺍ ﺑِﺎﻟْﺠَﻨَّﺔِ ﺍﻟَّﺘِﻲ ﻛُﻨﺘُﻢْ ﺗُﻮﻋَﺪُﻭﻥَ»(فصلت/30)

باسلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بحمدالله فرهنگ مبارکی با درایت و مدیریت محترم شبکه قرآن و معارف سیما جناب آقای دکتر محمدزاده و همچنین جناب آقای مهدوی مدیریت گروه تلاوت و نغمات آئینی شکل گرفت و برنامه "فرهنگ تلاوت" کار ضبط آن به اتمام رسید و ان شاالله بعد از تدوین در ماه‌های آتی بر روی آنتن پخش شبکه قرآن خواهد رفت.
بدون شک حضوراساتید و قراء صاحب نام از سراسر کشور حرکت بسیار بزرگ و قابل توجهی بود که آثار این حضور برفرهنگ تلاوت کشور عزیزمان درآینده بیشتر معلوم خواهد گردید.
ما امضاءکنندگان زیر، ضمن تقدیر و سپاس از مدیریت محترم شبکه قرآن و معارف سیما تداوم چنین برنامه‌هایی را خواستار و برای ایشان و همکارانشان در رویکرد نوینی که به خوبی در شبکه محترم قرآن حس می‌شود، آرزوی توفیقات افزونتری داریم. ان شاالله همگی در پناه قرآن باشیم».
علی‌اکبر حنیفی، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمد بنیادی، محسن بادپا،
غلامرضا شاه‌میوه، محمدرضا ستوده‌نیا، حاج اسماعیلی، محمود لطفی‌نیا
سیدجواد سادات فاطمی، محمدحسین سبزعلی
جواد پناهی، محمدمهدی بحرالعلوم، عابدین‌زاده، کسمایی
سیدجواد حسینی، جعفر فردی، حسین فردی،
حسن خانچی، سید کریم موسوی، حمیدرضا احمدی وفا،
وحید نظریان، مصطفی زرنگار، محمد جاودان،
حسن فروغی، سعید رحمانی، علی‌اصغر شعاعی، حسین شریفیان،
سیدامین میرزایی، مسعود نیکدستی، قاسم رضیعی، مجید ابراهیمیان

 

captcha