ستاد اجرایی«مدهامتان» با مراجع تقلید دیدار می‌کنند/ آغاز مرحله کشوری از 21 آذر
کد خبر: 3669130
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
میرزایی‌نسب:

ستاد اجرایی«مدهامتان» با مراجع تقلید دیدار می‌کنند/ آغاز مرحله کشوری از 21 آذر

گروه مسابقات: مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدها متان با اعلام این خبر که مرحله کشوری این جشنواره از تاریخ 21 آذرماه آغاز می‌شود گفت: قبل از برگزاری جشنواره با مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار و از رهنمودهای آنها استفاده می‌کنیم.

مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از دیدار ستاد اجرایی مرحله کشوری این جشنواره با مراجع عظام تقلید خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های قبل نیز در دستور کار داشتیم، دیدار با مراجع و علمای شهر مقدس قم بود که امسال نیز این برنامه را خواهیم داشت و صبح فردا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان به همراه ستاد اجرایی جشنواره به دیدار مراجع تقلید در شهر مقدس قم می‌‌روند.
وی با اشاره به اهداف این دیدارها تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما استفاده از راهنمایی‌هایی است که این بزرگواران برای مسابقات قرآنی مدها متان دارند که در روند برگزاری مسابقات نیز بسیار تأثیرگذار است، همچنین بحث دیگری که پیگیری می‌کنیم نیز این است که قصد داریم تا کار را با زیارت حضرت معصومه(س) آغاز کنیم تا نقطه قوت معنوی برای اعضای ستاد باشد، علاوه بر این به دنبال این هستیم که نسبت به معرفی استعدادهای قرآنی که از طریق این جشنواره شناسایی شده‌اند به مراجع تقلید اقدام و از این ظرفیت قرآنی آنها را مطلع نماییم.
میرزایی‌نسب بیان کرد: برنامه دیدارهایی که قطعی شده نیز بدین صورت است که با حضرات آیات علوی گرگانی، نوری همدانی، حسینی بوشهری و مقتدایی دیدار خواهیم داشت.
وی با اشاره به مرحله کشوری این جشنواره تصریح کرد: مرحله کشوری در تاریخ 21 آذرماه آغاز می‌شود و در این تاریخ از ساعت 14 در مشهد مقدس پذیرش منتخبان را داریم و در همین شب مراسم افتتاحیه را نیز برگزار می‌کنیم.
میرزایی‌نسب بیان کرد: طی روزهای 22 و 23 نیز مسابقات پیگیری می‌شوند و در شامگاه 23 آذرماه و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده را خواهیم داشت، همچنین روز 24 آذر نیز فرصتی است تا شرکت‌کنندگان بتوانند به برنامه‌هایی مانند زیارت بپردازند.

captcha