ثبت‌نام دانشجویان اهل تسنن برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شد
کد خبر: 3664477
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

ثبت‌نام دانشجویان اهل تسنن برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شد

گروه اجتماعی: معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان از آغاز ثبت‌نام دانشجویان اهل تسنن از امروز، 27 آبان‌ماه برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالحسن بهمنی، معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کاروان ویژه دانشجویان اهل تسنن با امکانات عالی به عتبات کشور عراق، کربلا، نجف، کاظمین و بغداد اعزام می‌شوند.

وی افزود:  دانشجویان و شیفتگان زیارت اهل بیت پیامبر(ص) و بزرگان اهل تسنن از امروز، 27 آبان ماه تا 2 آذرماه فرصت دارند تا در این سفر معنوی ثبت نام کنند.

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه دو کاروان بانوان و آقایان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد، عنوان کرد: سفر کاروان آقایان به مدت هفت روز از اول تا هفتم بهمن ماه و بانوان از هفتم تا 14 بهمن ماه خواهد بود.

وی هزینه سفر دانشجویان به عتبات عالیات را یک میلیون و 150 هزار تومان عنوان کرد و افزود:  مبلغ پرداختی توسط دانشجویان 650هزار تومان و مابقی  هدیه توسط نهادهای خیریه بوده که دانشجو می‌تواند سهم خود را با تسهیلات از طریق بانک پرداخت کند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان  سهمیه این سفر معنوی را محدود دانست و یادآور شد: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام در این سفر معنوی به دانشگاه کردستان، دفتر نهاد رهبری واقع در ساختمان مرکزی مراجعه کنند.

captcha