تشریح برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع 5 شهید دوران دفاع مقدس در فارس + اسامی شهدا
کد خبر: 3662917
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

تشریح برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع 5 شهید دوران دفاع مقدس در فارس + اسامی شهدا

گروه اجتماعی: پیكرهای مطهر 5 شهید دوران دفاع مقدس كه به تازگی تفحص شده‌اند، امشب وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، شیراز، دوباره میزبان قدوم 5 كبوتر خونین بال دفاع مقدس خواهد شد كه به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده‌اند.

طبق اعلام حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، پیكرهای مطهر این شهدا كه 4 نفر از آنان از شهدای ناجا و یك نفر از آنان از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب، 22 آبان‌ماه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب خواهد شد.

وی همچنین در این رابطه ادامه داد: بناست كه پیكرهای مطهر سه تن از این شهدا در شیراز و دو نفر از آنان در شهرهای زرقان و فسا به خاك سپرده شوند.

همچنین سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این بار عطر شهادت از کوی شهدای سرافراز نیروی انتظامی در شهر شیراز می‌پیچد و طنین عشق به اسلام و میهن را در گوش جان فریاد خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های تشییع و استقبال از شهدا گفت: پیكرهای مطهر تعدادی از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی، طی مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور شیرازمدیران و مسئولان همچنین فرماندهان و نیروهای مسلح در شیراز تشییع خواهند شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا ساعت 7 صبح فردا، 23 آبان در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود و عصر سه شنبه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) مراسم وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت .

وی یادآور شد: مراسم تشییع پیكر مطهر شهدا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه بعد از مراسم صبحگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان در خیابان سمیه شروع و در ادامه تا میدان قائم تشییع و جهت تدفین به زادگاهشان منتقل می‌شوند.

بنابر این گزارش، اسامی شهدایی كه به شیراز انتقال خواهند یافت نیز به شرح زیر اعلام شده است:

شهید مهدی کاظمی از شهرستان زرقان

شهید مظفر کریم‌زاده از شهرستان فسا

شهید عباس دانایی‌پور از شیراز

شهید جعفر رزم‌خواه از شیراز

شهید علی محمد نوروزی از سپاه شیراز

captcha