هنرمندان الگوهای تاثیرگذار جامعه هستند
کد خبر: 3650798
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

هنرمندان الگوهای تاثیرگذار جامعه هستند

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمندان به‌عنوان گروه‌های مرجع در اجتماع همواره الگو‌های تاثیرگذار در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ احمد زیبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان، گفت: هنرمندان با سوق دادن فعالیت های هنری در مناسبت های مذهبی و انقلابی علاوه بر انجام ادای دین به انقلاب و اسلام می توانند مشوق خوبی برای جوانان و نوجوانان در این زمینه باشند.
وی با اشاره به اظهار ارادت هنرمندان به اهل بیت عصمت و طهارت افزود: این مهم به خوبی توسط هنرمندان رشته های مختلف هنری در شیروان درک و اجرا شده است.
وی با اشاره به نامگذاری این مسابقه عکاسی به نام «من حسین (ع) را دوست دارم، هر که هستم» تصریح کرد: شان و شخصیت و جایگاه  امام حسین (ع)  فراتر از جهان تشیع و حتی جهان اسلام بوده و چه بسیارند افرادی که با هر دین و مسلکی شیفته امام حسین (ع) هستند و به همین مناسبت این اسم با مسما برای این مسابقه انتخاب شده است.
زیبایی اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده علاقمندان جوایز نفرات سوم از یک نفر به سه نفر افزایش یافت و جایزه دو نفر دیگر را ارشاد شهرستان قبول کرده و در صورت استقبال بیشتر امکان افزایش تعداد جوایز نیز وجود دارد.
captcha