درخواست یك آزاده و جانباز جهت احداث یادمان سردار بی‌سر مدافع حرم در كنار مزار شهید دوران
کد خبر: 3646900
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

درخواست یك آزاده و جانباز جهت احداث یادمان سردار بی‌سر مدافع حرم در كنار مزار شهید دوران

گروه اجتماعی: احمدرضا مداح، جانباز، آزاده و یادگار دوران دفاع مقدس خواستار احداث یادمان سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری در كنار مزار شهید دوران در گلزار شهدای شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احمدرضا مداح، جانباز و آزاده و یادگار دوران دفاع مقدس امروز، 4 مهرماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس استان فارس یاد و خاطره سردار شهید بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری را كه طی 4 سال در كسوت مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خدمت می‌كرد، گرامی داشت و به بیان خاطره‌ای از این شهید بزرگوار پرداخت.

وی بر این نكته تأكید كرد كه خداوند شهدا را گلچین كرد و بی‌دلیل این شهدا انتخاب نشده‌اند و مطمئناً مزد همه مردانگی‌هایشان را گرفته‌اند كه شخصی مانند شهید اسكندری در سوریه شهید شده و سرش بر سر نیزه رفته و در شهر گردانده شده و بعد از آن هم توسط شلیك تفنگ كلاش جمجمه‌اش نابود شده است.

مداح با بیان اینكه باید یاد شهدایی نظیر اسكندری را گرامی بداریم بر لزوم احداث المان شهید عبدالله اسكندری در كنار المان شهید دوران و در گلزار شهدای شیراز تأكید كرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین به بیان خاطره دیگری از سفر به اردوی راهیان نور پرداخت كه در آن دختر یك شهید از پدر خود حاجت گرفته است و ادامه داد: بارها دیده‌ایم كه شهدای ما چگونه مشكلات كسانی كه به آنان متوسل شده‌اند را برطرف كرده‌اند چرا كه شهدا همگی زنده هستند.

captcha