مسابقه عکاسی با شعار« امروز نوبت ماست» برگزار می‌شود
کد خبر: 3643995
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به مناسب هفته دفاع مقدس در البرز:

مسابقه عکاسی با شعار« امروز نوبت ماست» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه البرز از برگزاری مسابقه عکاسی در هفته دفاع مقدس با شعار «امروز نوبت ماست» خبر داد و گفت: فرصت شرکت در مسابقه تا ۱۵ مهرماه تعیین شده است.

مجتبی عبدالملکی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: از عکاسان حرفه‌ای و آماتور استان دعوت می‌کنیم در طول هفته دفاع مقدس از مراسم و برنامه‌های محوری و اجرایی در سراسر استان برای شرکت در مسابقه، عکس تهیه کنند.
وی افزود: موضوعات عکس‌ها باید مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت باشد و لازم است علاقه‌مندان نام، سن، تحصیلات و شماره تماس خود را به همراه سه عکس‌ به شماره تلگرامی 09393799847 ارسال کنند.
این مسئول بیان کرد:  فایل عکس‌ها باید با فرمت استاندارد ارسال شود و اندازه تصاویر گرفته شده توسط موبایل برای دوربین‌های آماتور باید حداقل 480*640 پیکسل و دوربین‌های حرفه‌ای ۲۴۴۸*۳۲۶۴ پیکسل باشد.
عبدالملکی تصریح کرد: همچنین عکس‌ها باید توسط خود شرکت‌کننده گرفته شده باشد و شرکت‌کنندگان از ارسال عکس‌های برگزیده در مسابقات دیگر خودداری کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه البرز گفت: تنها عکس‌هایی داوری خواهند شد که دخل و تصرف با ابزار گرافیکی روی آن‌ها انجام نشده باشد. 
وی در پایان ابرازکرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهر ماه 1396 است و به نفرات برتر، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

captcha