توزیع نان رایگان در ۴۰ نانوایی بیرجند به شکرانه اکمال دین
کد خبر: 3638444
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی خبر داد:

توزیع نان رایگان در ۴۰ نانوایی بیرجند به شکرانه اکمال دین

گروه اجتماعی: دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی از اعلام آمادگی ۴۰ نانوایی برای توزیع نان رایگان در شب و روز عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، ابوالقاسم آرزومندان، امروز ۱۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۰ نفر از افراد صنف اغذیه و رستوران و غذای آماده نیز به شکرانه اکمال دین و اتمام نعمت ادر عید غدیر در این ایام تخفیف ویژه می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه از خبرنگاران رسانه‌های گروهی می‌خواهیم تمام تلاش خود را در انعکاس هرچه مطلوب‌تر اقدامات و فعالیت‌های مردمی در دهه ولایت بکار گیرند، افزود: ستاد مردمی غدیر با توان، همت، بودجه و کمک مردم فعالیت می‌کند.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی آذین بندی و چراغانی سطح شهر بیرجند و حضور در گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های این ستاد در این ایام ذکر کرد و ادامه داد: احادیث تمامی بنرها و پارچه نوشته‌هایی که در سطح شهر بیرجند نصب شده،‌ با نظر کارشناسان حوزه دین انتخاب شده است.

 

آرزومندان از نصب هزار متر بنر در سطح شهر بیرجند خبر داد و افزود: بر روی این بنرها و کتیبه‌ها فضایل امام علی (ع) نوشته شده که در اکثر خیابان‌های شهر نصب شده است.

 

وی ادامه داد: ۷۲ تعریف متفاوت از غدیر بر روی کتیبه‌هایی در وسط بلوار مدرس شهر بیرجند نصب شده است که اگر کسی به دنبال کسب معرفت باشد،‌ می‌تواند با خواندن همین مطالب، به معرفت برسد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی از طراحی مسابقات مختلف در این ایام خبر داد و افزود: مقرر شده است که با همکاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، هر روز مسابقه‌ای برگزار و به سه برنده، جوایزی اعطا شود.

 

آرزومندان بیان کرد: مسابقه پیامکی از صبح ۱۴ شهریورماه  آغاز می‌شود و روزانه به دو نفر نیز در قالب این مسابقه کارت هدیه داده می‌شود، همچنین مسابقه ساخت کلیپ با موضوع « شهدای حرم ادامه مظلومیت غدیر» نیز در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه عکاسی «غدیر در ‌آیینه تصویر» نیز خبر داد و اظهار کرد: مسابقه‌ای ویژه کودکان «سفیر غدیر» در دستور کار قرار دارد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی از همنوازی ۴۰ مرشد در میدان ابوذر بیرجند خبر داد و افزود: ضرب زورخانه‌ای و همنوایی مرشدان استان از امشب ۱۳ شهریورماه به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان ابوذر بیرجند برگزار می‌شود.

 

آرزومندان بیان کرد: برگزاری جشن در مسجد امام هادی (ع) واقع در خیابان شعبانیه و مسجد امام هادی(ع) در میدان جماران در فردا شب 14 شهریورماه، برگزاری کارگاه تخصصی امامت و ولایت ویژه مداحان و رؤسای هیات‌های مذهبی در ۱۵ شهریور، برگزاری جشن ولایت در شهرک بیرجند و حضور حجت‌الاسلام نوایی کارشناس شبکه ولایت در برنامه‌های مختلف سطح شهر از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی از برگزاری جشن محوری در پارک توحید بیرجند خبر داد و افزود: همچنین در این ایام سبدکالاهایی بین مردم توزیع خواهد شد.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در راستای ترویج هرچه بهتر سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر کمک‌های خود را به شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۲۰۷۹۲۳۹۴۳ به نام ستاد مردمی غدیر نزد بانک سپه واریز کنند.

  وی با بیان اینکه ۱۳ نفر از همکاران صنف لاستیک فروشان نیز در ایام دهه ولایت تخفیف را در دستور کار خود قرار داده‌اند، یادآور شد: از مردم می‌خواهیم درکمپین صفر مرزی به منظور توزیع هدایا و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مناطق مرزی همکاری کنند.

captcha