تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جشن‌های عید تا عید کرج
کد خبر: 3637075
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جشن‌های عید تا عید کرج

گروه معارف: رئیس اداره امور ایثارگران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به وظیفه‌ ذاتی سازمان‌ها برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در شب‌های جشن عید تا عید، عید قربان تا عید سعید غدیر خم، از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

محمد نوری‌مقدم، رئیس اداره امور ایثارگران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی یکی از عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام،‌ دست پیدا کند .
وی یادآور شد: این مفاهیم اثرگذار و حرکت‌آفرین قادر هستند فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار دهد و بالاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.
رئیس اداره امور ایثارگران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  افزود: حقیقت آن است اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثار گران بخوبی برای مردم معرفی شود و به قالب‌های کلیشه‌ای و بیان‌های ژورنالیستی محدود نشود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خوهد داشت.
نوری‌مقدم در پایان گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثار گران هستیم  و یکی از راه‌هایی که می‌توانیم به این عزیزان و خانواده آنان ادای دین کنیم، شناساندن همه جنبه‌های آنان به نسل‌هایی است که شاید شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته‌اند را درک و لمس نکرده باشند.
جشن عید تا عید از نهم شهریور به مدت 10 شب با حضور چهره‌های هنری در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

captcha