راهیابی عکاس ایکنا خوزستان به مسابقه عکاسی خیابانی لنز کالچر
کد خبر: 3622273
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

راهیابی عکاس ایکنا خوزستان به مسابقه عکاسی خیابانی لنز کالچر

گروه فرهنگی: مونا صیافی‌زاده، عکاس خبرگزاری ایکنا استان خوزستان به سومین مسابقه عکاسی خیابانی لنز کالچر Street photography awards 2017 راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مونا صیافی‌زاده، عکاس خبرگزاری ایکنا استان خوزستان به سومین مسابقه عکاسی خیابانی لنز کالچر Street photography awards 2017 راه یافت.

«مسابقات عکاسی یکی از بهترین راه‌ها است تا تیم تحریریه ما استعدادهای جدید در سراسر جهان به علاوه کارهای تازه منتشر شده از عکاسان را پوشش دهد. عکاسان برنده و پروژه‌های با امتیاز بالا از طریق دسترسی جهانی مجلات و سیستم‌های رسانه‌های اجتماعی به دید بین‌المللی می‌رسند. بسیاری از عکاسان برنده ما به وسیله تحریریه‌های مجلات، کارگردان‌های خلاق، سرپرست‌ها، گالیریست‌ها، ناشرین کتاب، کارگردان‌های جشنواره‌ها، آژانس‌های عکاسی و دیگر... کشف شده‌اند. ما می‌خواهیم به 15 زبان مختلف ورود کنیم تا بتوانیم به عکاسان سراسر جهان دسترسی داشته باشیم.

«در سراسر جهان این موضوع توجه متخصصان با نفوذ در جهان عکاسی را جذب می‌کند مردم می‌خواهند در جلسات هیات منصفه شرکت کنند و از اولین کسانی باشند که تازه و هیجان انگیز هستند.

در این مسابقه شما همچنین می‌توانید برندگان، فینالیست‌ها، انتخاب‌های هیات منصفه، پروژکتورهای دانشجویی و همچنین بسیاری از موارد دیگر که در هر رقابت با رتبه بالا رتبه‌بندی شده است، کشف کنید.»

captcha