برنامه‌های مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی وزارت بهداشت/ تجلیل از برگزیدگان بخش‌های غیر حضوری
کد خبر: 3619532
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

برنامه‌های مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی وزارت بهداشت/ تجلیل از برگزیدگان بخش‌های غیر حضوری

گروه مسابقات: مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ساعت 18 امروز در تالار حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) به شیراز، مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امروز یکشنبه، 25 تیرماه، ساعت 18 در تالار حافظیه شیراز برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان آغاز می‌شود و در ادامه نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیان سخنانی خواهد پرداخت.
در ادامه نیز جوایز برگزیدگان بخش پژوهشی اهدا می‌شود. تجلیل از میزبانان دوره گذشته این جشنواره که در مشهد مقدس برگزار شد نیز بخش دیگری از مراسم افتتاحیه است.
سخنرانی ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر بخش‌های این مراسم است در ادامه نیز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارائه خواهد شد.
اهدای جوایز برگزیدگان بخش فناوری، اجرای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) و اهدای جوایز برگزیدگان بخش ادبی و کتبی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
براساس برنامه‌ای که از سوی ستاد خبری این مسابقات اعلام شده است، بخشی از این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود که از جمله برنامه‌های بعد از نماز، اهدای جوایز بخش معارفی، اجرای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) و تلاوت پایانی را شامل خواهد شد.
یادآور می‌شود، مسابقات رشته‌های قرائت، حفظ و تواشیح نیز از صبح روز 26 تیرماه در پنج سالن به صورت همزمان برگزار می‌شود.
captcha