اعلام سین برنامه‌های افتتاحیه جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت/ تجلیل از 119 منتخب
کد خبر: 3619518
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

اعلام سین برنامه‌های افتتاحیه جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت/ تجلیل از 119 منتخب

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت عصر امروز از ساعت 18 تا پاسی از شب در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم افتتاحیه جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت عصر امروز، 25 تیرماه از ساعت 18 در محل تالار حافظ شیراز آغاز شده و طبق مسئولان ستاد خبری این جشنواره تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

در این برنامه وحید نظریان، تلاوت آیات وحی را انجام خواهد داد، 4 نفر از مسئولان برگزاری این مسابقات نیز به سخنرانی خواهند پرداخت. فراهانی، معاون فرهنگی وزارت بهداشت؛ حریرچی، قائم وزیر بهداشت؛ كوروش عزیزی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی شیراز و محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز به عنوان سخنرانان این مراسم انتخاب شده‌اند.

بعد از تلاوت آیات وحی حمل پرچم جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت كه سال گذشته از دانشگاهیان علوم پزشكی مشهد تحویل دانشگاهیان علوم پزشكی شیراز شده بود، توسط دانشجویان حمل شده و سپس بر روی سن قرار خواهد گرفت تا در روز اختتامیه این مسابقات تحویل میزبان دوره بعدی این مسابقات كه دانشگاهیان علوم پزشكی گیلان خواهند بود، داده شود.

اهدای جوایز به ۱۱۹ برگزیده بخش‌های«پژوهش»، «فن‌آوری»، «نشریات»، «کتاب‌خوانی»، «معارف قرآنی» و قدردانی از تعدادی از شرکت‌کنندگان، پخش تیزر جشنواره و همچنین پخش کلیپ فعالیت‌های مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

ضمن اینكه مجری این برنامه نیز رسالت بوذری از مجریان شبكه قرآن خواهد بود؛ دو گروه تواشیح وزارت بهداشت از تهران نیز در این برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در این مراسم از مسئولان ارشد استان فارس نظیر آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، سیدمحمد علی افشانی استاندار فارس به همراه معاونانش، حجت‌الاسلام عابدی مدیر حوزه‌های علمیه فارس، حجت‌الاسلام مهرابی مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، مریدی مدیركل ارشاد فارس و غیره دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذكر است كه محل برگزاری این مسابقات كه از فردا، 26 تیرماه آغاز خواهد شد، در تالار هتل پارس، سالن كنفرانس هتل چمران و ساختمان مركزی دانشگاه علوم پزشكی شیراز انتخاب شده است.

captcha