جشنواره امام رضا(ع) در پاكستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3617237
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

جشنواره امام رضا(ع) در پاكستان برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: خانه فرهنگ ایران در راولپندی در ایام دهه كرامت، جشنواره امام رضا(ع) را در منطقه بهمبروت سیدان شهر «مری» پاكستان، برگزار می‌كند.

جشنواره امام رضا(ع) در پاكستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی آقانوری، رئیس خانه فرهنگ ایران در راولپندی پاكستان با جماعت حسین، از فعالان اسلامی و فرهنگی منطقه بهمبروت سیدان شهر مری، دیدار و گفت‌وگو کرد.
جماعت حسین در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در محدوده شهر مری از جمله توجه به وحدت میان شیعیان و اهل سنت ارائه داد و پس از آن علاقمندی و درخواست مردم شهر مری پاكستان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این شهر را اعلام كرد.
در ادامه علی آقانوری نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات مسلمانان منطقه بهمبروت سیدان شهر مری، از آمادگی خانه فرهنگ ایران برای همکاری در زمینه اجرای مشترک برنامه‌های فرهنگی در این منطقه، خبر داد.
رئیس خانه فرهنگ كشورمان در راولپندی در پایان این دیدار و برای نخستین گام برای همكاری‌های مشترك فرهنگی، پیشنهاد برگزاری جشنواره امام رضا(ع) به دلیل در پیش بودن دهه کرامت را به طرف پاكستانی ارائه داد كه با استقبال جماعت حسین، مواجه شد.

captcha