اعزام حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان به كربلا بعد از ماه مبارك رمضان ادامه می‌یابد
کد خبر: 3606093
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
شاهسونی:

اعزام حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان به كربلا بعد از ماه مبارك رمضان ادامه می‌یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تداوم روند اعزام حافظان كل قرآن این مؤسسه به كربلای معلی از بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به اعزام حافظان كل قرآن این مؤسسه به كربلای معلی گفت: در جشن فارغ التحفیظی سال گذشته این مؤسسه ما اعلام كردیم كه به كسانی كه در این جشن فارغ‌التحفیظ شدند هدیه سفر زیارتی كربلا اعطا خواهیم كرد كه این وعده به حمد الهی تحقق یافت.

وی با بیان اینكه تاكنون 90 نفر از حافظان كل قرآن این مؤسسه را به كربلای معلی اعزام كردیم، گفت: هنوز قریب 110 نفر از حافظان كل قرآن این مؤسسه به این سفر اعزام نشده است كه بنا داریم آنان را نیز اعزام كنیم.

شاهسونی اظهار كرد: به یاری خدا بنا داریم در صورت تأمین بودجه بعد از ماه مبارك رمضان مابقی حافظان كل قرآن این مؤسسه را به كربلای معلی اعزام كنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در ادامه در پاسخ به اینكه آیا نهاد خاصی در بحث این اعزام‌ها بیت‌الاحزان را یاری می‌دهد، گفت: خیر، متأسفانه نهاد خاصی نیست و تمام این اعزام‌ها ظرفیت خیرین و كمك و مساعدت آنان صورت می‌گیرد.

captcha