خاطره‌نویسی نماز نویسندگان فارس را فراخواند
کد خبر: 3605326
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

خاطره‌نویسی نماز نویسندگان فارس را فراخواند

گروه فرهنگی‌: فراخوان مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی با موضوع نماز از سوی ستاد اقامه نماز فارس اعلام شد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از اعلام فراخوان مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی با موضوع نماز خبر داد و گفت: نویسندگان و فرهنگوران فارس می‌توانند با شركت در این مسابقه، برگ زرین دیگری را در تاریخ درخشان فرهنگوران این استان به ثبت برسانند.

وی با اشاره به موضوعات در نظر گرفته در این مسابقه اظهار كرد: خاطره‌ای از آثار و بركات نماز در زندگی شخصی خود و یا اطرافیان، خاطره‌ای از عوارض و گرفتاری‌های بی‌نمازی كه در زندگی خود و یا دیگران می‌دانید، خاطره‌ای از شیوه‌های درست و یا غلط دعوت به نماز از جمله موضوعات این مسابقه در نظر گرفته شده است.

سقاچی با بیان اینكه خاطرات ارسالی به این مسابقه به صورت كتاب چاپ خواهند شد، گفت: همچنین خاطرات برگزیده این مسابقه در اختیار فیلمسازان جهت ساخت فیلم،‌ سریال و یا مستند برای پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را 20 خردادماه اعلام كرد و گفت: زمان اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان این جشنواره 5 تیرماه همزماه با عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی بیان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به رایانامه ro.snamaz@gmail.com ارسال كنند و یا اینكه با مراجعه به كانال تلگرامی قرار 17 و ارسال از طریق آی دی مدیركانال به آدرس @namaz51 نسبت به این كار اقدام كنند.

سقاچی ادامه داد: شماره تماس 88995139 برای كسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات اعلام شده است و علاوه بر این‌ها متقاضیان می‌توانند به ستادهای اقامه نماز شهرستان‌های خود برای ارسال آثار خود مراجعه كنند.

captcha