بهره‌مندی 1400 نفر از طرح قرآنی 1451 در فارس
کد خبر: 3604783
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
صالحی خبر داد:

بهره‌مندی 1400 نفر از طرح قرآنی 1451 در فارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان فارس اظهار کرد: بیش از 1400 نفر در طرح بزرگ قرآنی 1451 در سطح استان فارس شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانبخش صالحی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با اجرای طرح بزرگ قرآنی 1451 طی ماه مبارک رمضان و تابستان، این طرح در سطح استان فارس و به همت مؤسسات و خانه‌های قرآن این استان در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه طرح فوق با محوریت حفظ سوره‌های واقعه و ملک انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این طرح با محوریت سوره ملک در ماه مبارک رمضان آغاز شد که طی ایام این ماه هر روز به تفسیر آیه‌ای از این سوره پرداخته می‌شود.
صالحی با اشاره به بهره‌مندی بیش از هزار و 400 نفر از این طرح، عنوان کرد: این طرح در 40 مؤسسه قرآنی و 380 خانه قرآن شهری و روستایی در حال اجرا است.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این اتحادیه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جزءخوانی قرآن نیز طبق روال هر ساله در مؤسسات مجری در حال برپایی است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مؤسسات از آن استفاده کنند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان فارس بیان کرد: همچنین دو کارگاه مهارت‌های زندگی نیز با حضور اساتیدی از سازمان دارالقرآن الکریم برپا کردیم که طی هر کارگاه 40 نفر حضور پیدا کردند که گواهینامه نیز برای آنها صادر شد.
captcha