جامعه نیاز بیشتری به ترویج قرآن و فرهنگ دینی دارد
کد خبر: 3601445
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
باقری:

جامعه نیاز بیشتری به ترویج قرآن و فرهنگ دینی دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لامرد بر این نكته تأكید كرد كه با توجه به تهاجم فرهنگی و انحراف‌هایی که به‌وجود آمده است جامعه نیاز به اشاعه و ترویج بیشتر قرآن و فرهنگ دینی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام باقری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لامرد امروز، 30 اردیبهشت‌ماه بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و انحراف‌هایی که به‌وجود آمده است جامعه نیاز به اشاعه و ترویج بیشتر قرآن و فرهنگ دینی دارد.

وی با تأكید بر اهمیت توجه به آموزه‌های قرآن كریم گفت: هر کس از قرآن روشنایی طلب كند خداوند او را منور فرماید و اگر آمورش را به آن واگذارد خداوند او را حفظ کند و هر کس به قرآن توسل جوید خداوند نجاتش بخشد.

باقری افزود: زمانی که یک مؤمن قرآن را قرائت می‌کند خداوند درهای رحمتش را به روی او باز می‌کند و به ازای هر حرفی که ازدهان او خارج می‌شود ملکی را خلق می‌کند که تا روز قیامت خداوند را برای او تسبیح می‌کند وبه درستی که در نزد خداوند بعد از فرا گرفتن علم هیچ چیز محبوبتر ازقرائت قرآن نیست.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لامرد تأكید كرد كه قرآن نور روشن، ریسمان محکم فضیلت و مرتبه بلند و مایه شفا و سعادت است.

captcha