عرضه قرآن الباری در نمایشگاه مسابقات قرآن
کد خبر: 3593397
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

عرضه قرآن الباری در نمایشگاه مسابقات قرآن

گروه ادب: قرآن الباری از جمله مصاحف نفیسی است که در کنار برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در نمایشگاه مصلای امام خمینی با بهای 15 میلیون ريال عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در مصلای امام خمینی(ره)، نمایشگاهی از محصولات قرآنی نیز در این رواق شرقی برپا شده که امشب به کار خود پایان می‌دهد.

فرقانی،‌ مسئول غرفه موسسه جهان رایانه کوثر در این نمایشگاه اظهار کرد: قرآن نفیسی را به خط استاد احمد الباری، خطاط سوری داریم که به قرآن الباری معروف است که با کاغذ گلاسه و به صورت طلاکوب چاپ شده. همراه با این قرآن یک رحل MDF با روکش چرم و تذهیب ارائه شده که بسته‌بندی شکیل داشته و در قطع سلطانی با وزن 12 کیلوگرم همراه با قلم هوشمند بسیار نفیس چاپ شده و هدیه آن در نمایشگاه برابر با یک میلیون و 500 هزار تومان است.

وی افزود: در حوزه قرآن کریم نفیس کارهای بسیار متنوعی با هدیه‌های مختلف ارائه کرده‌ایم که قرآن نفیس معطر همراه با صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در یک بسته شکیل همراه با قلم هوشمند از آن جمله است که مناسب مراسم‌هایی همچون هدیه ازدواج است.

فرقانی ادامه داد: اشکال دیگری نیز داریم که بسته پنج جلدی شامل صحیفه سجادیه، قرآن،‌ مفاتیح‌الجنان، دیوان حافظ و نهج‌البلاغه همراه با قلم هوشمند است که گنجینه نور امین نام دارد. قرآن‌ها با کاغذ معمولی و گلاسه نیز داریم که با قلم هوشمند ارائه می‌شود.

وی درباره بهای هدیه قرآن‌هایی که ارائه کرده است گفت: پایین‌ترین بهای قلم هوشمند همراه با قرآن در بازار برابر 90 هزار تومان است که ما نیز آن را با همین بهاء در نمایشگاه عرضه می‌کنیم. بالاترین سطح قیمت نیز برابر دو میلیون و 500 هزار تومان است. خط دیگر مصاحف ارائه شده نیز از استاد حسن‌زاده و عثمان‌طه است.

captcha