رئیس جمهور وارد شیراز شد
کد خبر: 3591477
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳

رئیس جمهور وارد شیراز شد

گروه سیاست و اقتصاد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور كشورمان به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و شركت در یادروز سعدی وارد شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، دقایقی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور كشورمان به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و شركت در یادروز سعدی وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

طبق اعلام سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس بناست تا 411 پروژه عمرانی به‌صورت مستقیم و  غيرمستقيم (ویدئو كنفرانسی) با حضور رئیس جمهور و برخی از وزرای كابینه دولت یازدهم در این سفر افتتاح شود.

رئیس جمهور صبح فردا برای افتتاح پروژه‌های عمرانی راهی بیمارستان 600 تخت‌خوابی بوعلی‌سینا خواهد شد ضمن اینكه افتتاح ورزشگاه میانرود و همچنین بهره‌برداری از سد چشمه عاشق از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این مقام ارشد كشورمان است.

وی در بدو ورود به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و در جمع خبرنگاران بر این نكته تأكید كرد كه برای زیارت حضرت احمدبن موسی(ع) و افتتاح چند پروژه عمرانی به شیراز آمده‌ام.

روحانی با بیان اینكه طرح‌های درنظر گرفته شده بسیار مهم هستند و نقش بسیار فراوانی در توسعه استان فارس دارند، شركت در یادروز سعدی را از دیگر اهدافش در این سفر عنوان كرد.

captcha