«رویش‌های هنر انقلاب» هنرمندان فارس را فراخواند
کد خبر: 3587209
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

«رویش‌های هنر انقلاب» هنرمندان فارس را فراخواند

گروه فرهنگی: مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری دوره‌های آموزشی ـ هنری با عنوان «رویش‌های هنر انقلاب» ویژه علاقه‌مندان به هنر در سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، 16 فروردین‌ماه از برگزاری دوره‌های آموزشی ـ هنری با هدف پرورش نیروی متخصص هنری طراز انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های هنری در میان جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر و ایجاد زمینه فعالیت ایشان وهمچنین تربیت و پرورش هنرمندان متعهد و ارزشی و ارتقای کیفی و کمی تولیدات و آثار هنری و ادبی هنرمندان متعهد از جمله رسالت‌های سازمان بسیج هنرمندان در استان فارس است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی «رویش‌های هنر انقلاب» در هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی افزود: این دوره‌های آموزشی در 4 دوره فصلی برگزار می‌شود که برگزاری اولین دوره آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری و در بخش‌های گوناگون هنری و ادبی که بنابر ظرفیت‌سنجی و عرصه‌یابی هنری در استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، برگزاری این دوره‌ها را در قالب کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته استانی را فرصتی مغتنم برای علاقه‌مندان برشمرد و گفت: اولین بخش از این دوره آموزشی شامل رشته‌های داستان نویسی، طراحی دکور، تصویربرداری، فتوشاپ، عکاسی، سرود، تدوین، خط تحریر، نقد سینما و مجری‌گری را شامل می‌شود.

زارع با یادآوری اینكه دوره‌های آموزشی رویش‌های هنر انقلاب ویژه عموم است، گفت: علاقه‌مندان جهت مشاركت در این دوره باید نسبت به شرایط ثبت نام ازجمله آشنایی حداقلی با زمینه هنری و در اختیارداشتن وسایل مورد نیاز برای ثبت‌نام را رعایت كنند.

وی اظهار كرد: متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان فارس واقع در خیایان ساحلی غربی، نبش کوچه 2، ساختمان بسیج هنرمندان فارس طبقه دوم مراجعه و یا با شماره 32299340 تماس حاصل كنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به مؤسسه بچه‌ها کتاب واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان معدل، نبش کوچه 11 مراجعه كرده و یا با شماره تماس 32319707 اطلاعات بیشتری را كسب كنند.

یادآور می‌شود، اولین دوره آموزشی «رویش‌های هنر انقلاب» به‌همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس، سازمان بسیج دانش‌آموزی، مؤسسه بچه‌های کتاب، سازمان بسیج دانشجویی، سازمان بسیج طلاب در بهار 96 ماه برگزار خواهد شد.

captcha