اسکان یک میلیون و ۸۳۷ هزار نفر روز در مدارس فارس در ایام نوروز
کد خبر: 3586276
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
حق‌شناس خبر داد:

اسکان یک میلیون و ۸۳۷ هزار نفر روز در مدارس فارس در ایام نوروز

گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از اسكان یك میلیون و 837 هزار نفر روز در ایام نوروز 96 در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، غلامعلی حق‌شناس، قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در خصوص آمار اسکان مهمانان نوروزی گفت: تا صبح روز شنبه، ۱۲ فروردین‌ماه بیش از ۶۱۷ هزارنفر در قالب نزدیک به ۱۶۸ هزارخانواده و در مجموع بیش از یك میلیون و ۸۳۷ هزار نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

وی همچنین به تقاضای اسكان در مدارس فارس در روزهای پایانی تعطیلات اشاره كرد و افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی همچنان شاهد تقاضا برای اسکان در آخرین شب تعطیلات هستیم.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تعدادی از مدارس خصوصاً در شهر شیراز برای اسکان این متقاضیان مشخص شده‌اند و مابقی مدارس از چرخه اسکان خارج شدند.

حق‌شناس با تأكید بر اینكه به تمامی مدیران تاکید شده تا مدارس برای ۱۴ فروردین آماده شروع تحصیل دانش‌آموزان باشند، گفت: مدیران و کادر اجرایی تمامی مدارس و خصوصاً مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی از 12 فروردین در مدارس حاضر شده و کار آماده‌سازی کلاس‌های درس برای شروع فصل جدیدی از تحصیل را انجام می‌دهند.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به آمار کلی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در استان گفت: آمار نهایی و مقایسه ای در آخرین روز اعلام خواهد شد ولی آنچه مسلم است پذیرش و اسکان در مدارس استان نسبت به سال گذشته اندکی کاهش داشته است.

حق‌شناس همچنین پیش‌بینی کرد كه با توجه به همین کاهش اندک تعداد پذیرش و اسکان در نوروز امسال، ولی استان فارس همچنان در صدر استانهای کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس قرار گیرد.

captcha