فراهم‌آوری ظرفیت 120 نفری اسکان در مناطق راهیان نور
کد خبر: 3586169
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹

فراهم‌آوری ظرفیت 120 نفری اسکان در مناطق راهیان نور

گروه جهاد و حماسه: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از فراهم آمدن ظرفیت اسکان 120 نفری در مناطق راهیان نور خبر داد و افزود: این امکان فراهم شده است که به همه این زائران خدمات مناسب ارائه شود.

سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام اینکه در همه یادمان‌های دفاع مقدس طی ساعت سال تحویل مراسم‌ شروع سال نو برگزار شد و مردم حاضر در این یادمان‌ها از فضای ایجاد شده استفاده کردند، عنوان کرد: قریب به 70 هزار نفر از مردم طی ساعت تحویل سال قبل در یادمان شلمچه حضور پیدا کرده بودند.

وی با اعلام این مطلب افزود: همچنین در یادمان شهدای طلاییه که فاصله بسیاری تا اهواز دارد، قریب به 25 هزار نفر در لحظه تحویل سال حضور داشتند. همچنین در هویزه، فتح‌المبین، شرهانی، فکه و دیگر یادمان‌ها، برنامه‌های مشابهی برگزار شد و مردم از فضای مفرح ایجاد شده استفاده کردند که امسال نیز با همین رویکرد روبرو بودیم.

سردار ادیبی اظهار کرد: هم اکنون در استان خوزستان قریب به 120 هزار نفر اسکان وجود دارد که ستاد مرکزی راهیان نور می‌تواند به این مراکز و زواری که به این مناطق آمده‌اند خدمات‌رسانی کند که این عدد به نسبت سالیان گذشته، بسیار مناسب است.

وی گفت: همچنین حدود 40 هزار نفر به صورت خودجوش و در قالب کاروان‌های خانوادگی به مناطق عملیاتی می‌آیند. تجربه سال گذشته نشان داده است که این کاروان‌ها نیز بدون ارائه خدمات نمی‌مانند.

captcha